BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 26 April 2011

LI..here I come...!!!

Nervous, Cuak, Excited, dan macam2 jenis adrenalin lagi dop mengalir dalam badan aku ni...,
Ni semua gara-gara praktikal @ LI yang bakal bermula tidak lama lagi....,,

For your information guys, aku telah diterima untuk melatihankan diri di pharmaceutical company di pengkalan chepa, KB...,,name company tuh, AIN MEDICARE SDN BHD....

well, takot gak sebenarnya..sbb-nya aku sorang2 je dpat sane..yg lain smua dapat sekali ngn member2..
n, mostly, member2 aku area kelantan buat kat HUSM...

Nasib badan, terima jela, gpom, diorg semua kene reject waktu apply sane pom..
SO, bersyukur la jugak,..cz, senior2 aku ckap, bukan calang2 student yang dapat buat LI kat sane...
stidak2nya, dapat jugak aku elaun, wapom ciput..hehehehe....,,,

ni la company nyer...


so..hopefully, i can gain as much as experiences from there....,,
kalu ade rezeki, pas grad, leh trus serap sana...hahaha....,.,harap2..insyaallah ya....,.,.,

the..c u............wasalam...

0 comments: