BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 8 April 2011

Japanase Buffet @ One Utama...!!!!

Wah....,ni adalah my first time eating these kind of dishes.....,,
Urm...awal2-nya, dikhabarkan makanannya boleh tahan, dengan gambaran Tempura, Salmon, Teriyaki Chicken, Oyster, Soft shell crabSashimi, Unagi & etc...

promote la kejap..lau sape2 nak try...hihihi...


sampai2 je, punya la rambang mata,..Ya Allah, tuhan je tau,..dlm kepala ni, nak melantak je semua benda...bnyak giler2 makanan2 Jepun, ngn macam jenis & aneka...
Aku amik punya la bnyak sushi, n lain2..last2....Ice cream jugak yg jd feveret aku..hahhahaha
aku tengok sedap bendalah ni, tapi, xsedap pom makan......xtau la kot rase korang lain kot..



Al-maklum la, nak buat mcm mane..da kita orang melayu..memag xleh nak melantak sangat...xsedap pom...hihihi......xtau la kalu lidah korang lain2..mungkin sedap ke..tapi, xdinafikan....memag ada makanan2 yg enak.....,,


ape2 pom..Thanks to Chemistry Night Crews tuk celebration dinner ni....,setidak-tidaknya, dapat la juga merasa makanan Jepun ni....hihi.....,,

Jadi, konklusinya, kalu nak try leh la gi kat mane2 cawangan Shogun....renung2 kan, dan selamat mencuba....;- )


p/s: kalu bagi mak aku makan aku rased termuntah kot...mane nak makan benda2 pelik macam ni..hehehe....
 

0 comments: